Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Limani. Meer weten? Ontdek meer
H
6 jun 2026 om 20:57
Heel lekker en netjes verpakt
Danny
6 jun 2026 om 19:58
De smaak is erg goed , bezorgtijd goed , is gewoon erg goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar !
Krijgsman-Schot
4 jun 2026 om 0:33
altijd goed
Natasja
30 mei 2026 om 19:55
was erg lekker
van
29 mei 2026 om 13:52
Geweldig!
john
25 mei 2026 om 19:35
Klef, vet, onsmakelijk en zout. Zelfs de baklava was niet te eten…
R
25 mei 2026 om 17:13
een hele vriendelijke meneer/bezorger!
Tilly
10 mei 2026 om 19:38
heerlijk eten. Goed warm en op tijd bezorgd.
Jonah
9 mei 2026 om 19:32
Very early, great job!
michaela
27 apr 2026 om 19:53
goed verpakt lekker gegeten alleen de patat is niet zo maar het vlees is heerlijk
Ellen
18 apr 2026 om 8:38
Het eten was heerlijk. Alles was goed verpakt. We hebben genoten.
Alexis
17 apr 2026 om 22:37
Ik had al in een lange tijd geen Grieks meer gegeten! Ik heb al lekkere besteld wat ik in gedachten had en ik heb zitten smullen want het was echt ontzettend lekker. Complimenten aan de kok. Zeker een vervolg!!